woensdag 16 april 2014

Schildpad Stoffel

Vorige week was ik naar de open dagen bij Handwerkatelier Sari. Wat een geweldige winkel is dat. Echt zoveel materialen, pakketten, vilt en heel veel sprookjesvilt. Ik ben blij dat de winkel hier niet om de hoek zit maar dat ik er toch wel echt een stuk voor moet rijden. Dus volgend jaar ga ik zeker weer naar de open dagen.
Als je ooit in Den Haag bent is het zeer aan te raden eens bij Sari langs te gaan.

Er stonden heel veel voorbeelden van pakketten. Zo lag deze schildpad er ook. Ik was samen met een vriendin die zwanger is, dus die kijkt toch met andere ogen. In deze schildpad zit een rammeltje en zeer geschikt als kadootje voor een baby.

Het is een ontwerp van Jit Design. Ik kende het wel maar als je het dan in het echt ziet liggen is hij toch een stuk leuker dan op een plaatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen