donderdag 16 januari 2014

Olle

Nog geen winter buiten maar hier toch aan wat winter dingen aan het werk. Iemand vroeg mij een Olle voor haar te maken. Omdat ik niet een goed patroon van Olle had ben ik zelf aan de slag gegaan. De meeste ontwerpen hebben alleen het blauwe jasje en broekje met rood mutsje. Maar geen handschoenen en witte kousen.

De met foto's uit het boek erbij is dit mijn Olle geworden. Olle heeft een hoogte van ca. 14 cm inclusief skies.


Nu ben ik bezig met Koning Winter. En meteen steeds iets aan het afmaken waar ik wel aan begonnen ben maar dan stop omdat er iets anders tussendoor komt.

5 opmerkingen:

  1. Amaai, die is heel mooi, knap werk!!!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh goed bezig zeg en wat is dit een knapperd !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow Wat is ie leuk geworden! Nu de sneeuw nog :), maar daarvoor moet Koning Winter eerst klaar zijn ;-) Ben benieuwd hoe die wordt als hij klaar is. Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw Olle is helemaal compleet met handschoenen en witte kousen. Mooi gemaakt, ben benieuwd naar je Koning Winter.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk, hoor! Ik heb zelf ook ooit een Olle ontworpen, omdat ik niet tevreden was met andere patronen. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen