maandag 27 januari 2014

Koning Winter en walrussen

Eindelijk is hij af. Ik had dit pakket al meer dan anderhalf jaar in de kast liggen. Nu vond ik het echt tijd dat hij in elkaar gezet werd. Koning Winter is helemaal gemaakt van sprookjesvilt. Ook het donkerblauw alhoewel je dat jammer genoeg bijna niet kunt zien.

De jurk was enorm veel werk. Die is helemaal afgezet met glaskraaltjes. Ik heb de lichtblauwe kleur er nog aan toegevoegd want ik was bang dat ik te weinig kraaltjes had. Achteraf gezien had ik het er waarschijnlijk net mee gered.

De kroon is ook versierd met kraaltjes en een kristal. In de staf zit een grote kristal.

En toen hij af was vond ik dat er ook 2 walrussen bij hoorden. Deze heb ik gemaakt van gemĂȘleerd bruin vilt.

De 2 walrussen. Erg leuk om te maken.

En zo is het plaatje compleet.


7 opmerkingen:

  1. Kan wel zien dat het veel werk is geweest met al die kleine kraaltjes, erg mooi hoor! Ook je walrussen, mooi vilt heb je daarvoor gebruikt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi idd veel werk maar hij mag er zijn kunststukje hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje zo! Prachtig geworden en de walrussen zijn ook heel erg leuk geworden. Op naar het volgende project ;-) groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Hij is prachtig geworden, hoor! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen