woensdag 13 maart 2013

Narcisbolletjes

Al een hele tijd geen foto's geplaatst maar wel veel geknutseld. Voornamelijk lente en paas dingen gemaakt. Ik ben echt toe aan de lente en als die dan niet wilt komen maak ik het gewoon zelf.

De narcisbolletjes zijn een ontwerp van Mieke Stender. Afgelopen weekend was ik weer eens in mijn kasten aan het rommelen op zolder en vond dit stel voor een heel eind in elkaar. De lijfjes, mutsjes en jasjes waren al in elkaar gezet. Een had zelfs al een hoofdje maar geen ogen. Ik moet bekennen na even te hebben gerekend dat ze al zo'n 8 jaar in een zakje onafgemaakt lagen. Nu vond ik het toch echt tijd ze even in elkaar te zetten en hier het resultaat.

Vandaag heb ik alle maaksels van afgelopen weken op de foto gezet en de komende weken zal ik ze op het blog zetten. Binnenkort een krokusvrouwtje, paashaasjes, kuikentjes, paas icoon, haasje prik en vlindertje op het blog. Nu graag gauw de lente buiten.
 






5 opmerkingen:

  1. wat een dottekes ♥ heel mooi gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die van mij zien er heeel anders uit leuk is dat dat eenzelfde patroon toch heel anders eruit kan zien !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog even op je blog gezocht maar kon ze niet vinden. Waar heb je ze onder geplaatst?
      Groet, Caroline

      Verwijderen
  3. Wat lief, deze bolletjes! Ja, van mij mag het nu ook snel lente worden, hoor! In huis lukt dat al aardig, maar buiten ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die patroontjes van Mieke Stender blijven leuk he? Wat een schatjes!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen