donderdag 8 november 2012

Zwarte Piet


De zwarte Pieten mogen natuurlijk ook niet ontbreken met Sinterklaas. Deze 2 Pieten heb ik vorig jaar gemaakt dus het werd tijd dat ze ook eens op het blog verschenen. Het zijn de trapezepietjes (Anemoontje) maar dan in andere kleuren. Ik heb er nog een stel geknipt liggen in weer andere kleurcombinaties. Ik vind dat Zwarte Piet lekkere felle kleuren aan kan. Dat haalt dat donkere koppie wat op.

Overigens ga ik de volgende die ik maak wat aanpassen. Deze Pieten hebben een heel donker lijf van vilt. Het "aankleden" gaat daar door wat lastig en je ziet alleen maar een stukje been en de handjes. Ze zijn wel heel leuk om te maken. Zeker een aanrader.



9 opmerkingen:

  1. wat schattig zeg ♥ dat heb je echt enorm mooi gemaakt !!!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pieten! Ik kom zo al helemaal in de stemming voor Sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze ook vorig jaar gemaakt. Wat zijn ze leuk hé. Ik moet ze dit weeknd echt weer even opzoeken, het duurt nog maar een weekje en dan komt die beste man alweer.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag jouw blog gevonden: nog meer inspiratie! Kom ook gezellig bij mij kijken! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Barbara,

      Ik kom inderdaad regelmatig even op je blog kijken. Ben er al een tijdje lid van. Leuk dat je mij ook gevonden hebt.
      Groet, Caroline

      Verwijderen
  5. Leuke pietjes he, Je hebt leuke kleurtjes gebruikt en inderdaad Piet mag lekker flitsende kleurtjes dan is het pas echt Piet.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je ook een patroon of een filmpje hoe je ze maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er geen filmpje van maar het is een ontwerp van Atelier Anemoontje. Er is een pakket van de trapeze pietjes.
      Groet, Caroline

      Verwijderen