donderdag 1 november 2012

Sinterklaas

 Even lang niets laten horen op het blog. Het knutselwerk heeft ook een tijdje stil gelegen. In de zomervakantie ben ik wel met van alles bezig geweest (bloemenkind, zwanen etc). Eigenlijk moet het meeste alleen maar afgewerkt worden dus daar ga ik dan nu weer mee verder. Na de zomervakantie het huis opgeknapt. Schilderen, nieuwe vloer en heel veel opgeruimd.

Maar nu ben ik weer lekker begonnen met knutselen. Sinterklaas heb ik speciaal voor iemand gemaakt. Ik ga hem ook nog voor mezelf maken alhoewel ik het een behoorlijk bewerkelijke Sint vindt. Het is een pakket van Anemoontje. Sint is gemaakt van flanel, vilt en veloer. Er zit nagenoeg geen festoneerwerk aan. Maar toch vind ik dat Sint er best mag wezen.


3 opmerkingen:

  1. enorm leuk zeg een echt pronkstuk
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je er weer bent Caroline! Het is wel een hele echte Sint door dat velours. Ik kan me wel voorstellen dat het maken daardoor wat meer tijd kost.
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen