vrijdag 30 november 2012

Mini Sintjes

 Afgelopen woensdag was Koen jarig en mocht hij uitdelen. Er zijn nogal wat kinderen met allergieën in de klas dus had ik besloten om kleine Sinterklaasjes te maken. Het was nog een aardig klusje want het zijn er in totaal 23. Ik heb ze gemaakt op een klein houten kegelpopje. Hij is helemaal van vilt en het baardje is van borgstof. Deze had ik gelukkig nog in de kast liggen. Ik heb het eerst geprobeerd met wol maar dat ging nogal pluizen en vond ik niet echt mooi.

De kinderen waren er blij mee. Dus voor volgend jaar 
wellicht een Pietje.

 Een foto vanaf boven genomen.

En een close-up.

6 opmerkingen:

  1. wat enorm mooi heb je dat gemaakt en wat een geweldige traktatie voor koen, nog van harte felies met je manneke

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een werk, ze zijn ongelofelijk mooi geworden! Gefeliciteerd voor je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank. Alweer 5 jaar geworden.
      Groet, Caroline

      Verwijderen
  3. O meid wat leuk Het ziet er prachtig uit.
    De kids waren er vast blij mee.
    Groetjes Albèrtje en haar ma we zitten samen even te bloggen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke traktatie. Nog gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een werk! Maar wat een leuk traktatie-idee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen