woensdag 1 augustus 2012

Hansopje

 
Het werd tijd voor een pakje voor Chris. Ik was er al een tijdje mee bezig maar heb het weer uit moeten halen toen bleek dat het veel te groot werd. Dus gewoon maar weer opnieuw begonnen, kleiner gemaakt en het patroon aangepast.

Langs de hals en armsgaten een randje gehaakt. Ik kan dus helemaal niet haken maar het is gelukt. Soms zie op sommige blogs de mooiste haak figuren langs komen. Echt prachtig maar ik ben daar gewoon heel lang mee bezig.

Het is een leuk pakje geworden en Koen is blij dat Chris een pakje aan heeft. Nu wil hij hem graag ook nog in een bordeaux rode kleur.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit.
    Is toch goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief hansopje! Ik vind alle breisels en haaksels van anderen zo knap. Ik vind het zelf zo moeilijk!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen