vrijdag 1 juni 2012

Aardbeienkind

Ik kon even niets plaatsen op mijn blog. De adapter van mijn laptop was stuk en mijn foto album staat dus op mijn laptop. Maar gelukkig is de nieuwe adapter inmiddels binnen en kan ik weer foto's plaatsen op mijn blog.

Het aardbeienkind is een vrij oud ontwerp van De Witte Engel. Ik heb het al verschillende keren gemaakt en het inmiddels ook wat aangepast. De broek, muts en aardbeien zijn niet meer van flanel maar gewoon van vilt en het lijf heb ik nu van pijpenragers gemaakt in plaats van elektriciteitsdraad. De broek is een tuinbroek geworden. Ik vond dat de broek niet hoog genoeg was en het shirt eigenlijk te kort waardoor je de wol kon zien die om het lijf gewikkeld is. Ik werk ook niet echt graag met flanel omdat het altijd rafelt. Nu is het aardbeienkind naar mijn zin geworden. En als de aardbeien in mijn tuin er net zo mooi uit gaan zien als hier bij het aardbeienkind dan ben ik helemaal blij. Laat de zomer maar komen want een beetje zon hebben ze nog wel nodig.


4 opmerkingen:

  1. Wat een lief aarbeienkindje. Leuk dat je, hoe meer je maakt, zelf ook weer nieuwe ideeen krijgt. Zo blijven we lekker bezig met creatief zijn. Enne die zon kan ik hier ook inderdaad wel gebruiken.
    Brrr vandaag is het maar koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief popje is dit aardbeienkind geworden.
    Schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje is dit aardbeienkind zeg en mooi gemaakt !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wat een leuk aardbeienpopje..super!!Je bent echt heeeeel erg creatief!!

    BeantwoordenVerwijderen