vrijdag 11 mei 2012

Nog een paar zeemeerminnen

Deze week heb ik het erg druk gehad met het voorbereiden op de markt. Het meeste wat ik wilde maken voor de markt is me gelukt. De zeemeerminnen mogen natuurlijk niet ontbreken dus heb ik deze nog gauw gemaakt.


Het zijn weer 2 heel verschillende zeemeerminnen geworden. Ik hoop dat ik morgen mijn kraam een beetje goed op de foto krijg. Meestal is de kraam te groot en de figuren dan te klein op de foto. Als het een mooie foto wordt zal ik hem op het blog zetten.

Ook nog een stel kleintjes op schelpen gemaakt.


2 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt en veel plezier met het verkopen van je spulletjes ... en hopen op droog weer of is het overdekt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is binnen en buiten. Maar ik sta binnen op een mooi plekje. Samen met mij staat in dezelfde ruimte een houtatelier die altijd hele leuke spullen voor de jaartafel heeft.
      Groet, Caroline

      Verwijderen