zondag 20 mei 2012

Madeliefje

Ik had het madeliefje al even af maar was er nog niet aan toegekomen om het op de foto te zetten. Ik vind het
weer een schattig bloemenkind geworden. Wel meer
werk dan ik had gedacht.
 
Ook de anderen erbij gezet op de foto. Nu nog 4 te gaan. Deze moeten nog even wachten. De pakketten liggen klaar. Sommige zijn al geknipt of blaadjes geborduurd en een enkele heeft al een hoofdje. Ik werk meestal aan verschillende projecten tegelijk. Ik vind dat altijd prettig. Waarschijnlijk gaan de andere bloemenkinderen mee op zomervakantie.

Moeder aarde mag ook niet ontbreken bij haar kinderen.

3 opmerkingen:

  1. Wat word dat een prachtig gezicht met moeder aarde erbij, schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat vast en zeker een heel mooi geheel worden !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen