vrijdag 11 mei 2012

Kleine kaboutertjes

Morgen, zaterdag 12 mei, sta ik op de lentemarkt bij
de Vrije School Parcival in Amstelveen. Traditiegetrouw
kun je voor de jongsten kinderen knipkaarten kopen
waarmee ze kunnen betalen bij de kramen. Dan hoeven ze niet met contant geld over de markt. Iedere kraam zorgt
voor wat kadootjes voor de kinderen. Ik heb een stel kleine kaboutertjes gemaakt.
Eenvoudig te maken en ze zien er schattig uit.

Ook nog een paar haasjes gemaakt. Deze zijn heel wat meer werk. Ze zijn klein (2 cm) dus het vasthouden terwijl je naait is het lastigste.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kabouters en haasjes!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar kan ik deze kopen?
    Ik ben op het moment bezig met het ontwerpen van een herfst etalage. En de kaboutertjes en de konijntjes zijn geweldig.

    ik hoor graag van u

    angelique@capricorncs.nl

    BeantwoordenVerwijderen