zaterdag 26 mei 2012

Haaientemmer

Deze haaientemmer doet het goed op de strandtafel. Vooral de haai vind ik mooi geworden. Daar heb ik er ook meteen maar 2 van gemaakt want Koen (de jongste zoon) is gek op zeedieren. Toen ik de haai aan het maken was, had hij hem al gereserveerd. Eenmaal af was ik hem ook direct kwijt. Daar wordt lekker meegespeeld. Eigenlijk vindt hij dat hij er ook een poppetje op moet hebben maar ik denk dat de haaientemmer er dan niet lang op staat.

Het popje staat er overigens recht op maar mijn
vensterbank is scheef.

5 opmerkingen:

  1. Wat maak je ontzettend mooie en lieve dingen. Zo fijntjes allemaal. Ik vind het leuk om je te volgen.Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis leuk dat je zoon ook zo geniet van je gemaakte creatie !
    Groetjes,Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden! En leuk dat je zoon er zo enthousiast over was.
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie haaientemmer, hij staat er erg zelfverzekerd op.

    BeantwoordenVerwijderen